Volle maan

De maan staat nu in Schorpioen

Thema-/Waarneemavond: Modificeren… of toch niet?

modificeren

Modificeren… of toch niet?

Op vrijdag 28 maart a.s. hebben we onze thema/waarneemavond. Op deze avond gaan we onder leiding van Gerrit Burggraaf de DSLR camera ontleden. Er is al veel geschreven en besproken over het modificeren van digitale spiegelreflex camera’s. Kan ik het zelf, wat zijn de voor en nadelen en geeft het nu echt een beter resultaat? Allemaal vragen die we deze avond met elkaar gaan beantwoorden. Ook gaan we daadwerkelijk op deze avond een Canon 550D zelf modificeren en testen om zo proefondervindelijk de avond af te sluiten met de juiste conclusie! Bij helder weer wordt de camera getest op de verenigingstelescoop, tenminste als de camera nog werkt na de modificatie. Om 20:00 uur is de zaal open en ben je van harte welkom. Zoals gebruikelijk beginnen wij om 20:30 uur.