De maan staat nu in Maagd

Vrijdag 20 juni Thema- / Waarneemavond: Slotavond voor de zomervakantie

slotavondAanstaande vrijdagavond 20 juni is alweer onze laatste clubavond voor de zomervakantie van 2014. We kunnen terugkijken op een leuk halfjaar met interessante lezingen en leuke gasten. Ook hebben we op een paar avonden onze deuren open gegooid voor geïnteresseerden van buiten onze vereniging. Op deze laatste avond houden we de boel besloten voor alleen leden, en eventueel partners. Het is de bedoeling om er een leuke avond van te maken, waarin de leden ontspannen met elkaar kunnen praten over onze hobby, maar andere onderwerpen zijn natuurlijk ook welkom. Daarnaast richten we de grote zaal in als markt, waarbij leden spullen kunnen aanbieden voor de verkoop en andere leden deze spullen kunnen kopen. Ook zal er naast drinken uit de bar van de club ook een “kraampje†zijn waarbij (tegen betaling) wat te eten valt. En voor wie dit nog niet leuk genoeg is, er valt ook nog iets te zien van de voetbalwedstrijden die voor het WK 2014 worden gespeeld op die avond:

• vanaf 18.00 uur: Italië – Costa Rica
• vanaf 21.00 uur: Zwitserland – Frankrijk

Om 20:00 uur is de zaal open en ben je van harte welkom. Zoals gebruikelijk beginnen wij om 20:30 uur.