9 januari a.s. Nieuwjaarsreceptie en Astrokwis
Op deze bijeenkomst toosten we op het nieuwe jaar 2015. Behalve een nieuw kalenderjaar starten we ook weer een nieuw verenigingsjaar van ‘Huygens’. Inmiddels bijna een traditie, op deze bijeenkomst zullen Arie Nouwen en Jan Brandt ons weer verrassen en vermaken met de astrokwis. Een andere traditie is dat we deze bijeenkomst houden in Amerikaanse stijl (iedereen neemt wat mee van huis). Leden die alsnog iets willen meenemen in deze bijna-traditie, worden verzocht om dit alleen bij drinken te houden. Vanuit de vereniging zorgen we voor koffie en wat hapjes.

