Volle maan

De maan staat nu in Schorpioen

12 mei Thema-avond vereniging Christiaan Huygens over telescopen

Vereniging Christiaan Huygens organiseert vrijdag 12 mei een informatie avond voor iedereen die meer wil weten over telescopen. Er wordt uitleg gegeven over de verschillende typen en voor welke toepassing ze geschikt zijn. Er zijn er meerder telescopen aanwezig om te proberen. (Het is natuurlijk ook mogelijk een eigen telescoop mee te nemen). Als u overweegt er een aan te schaffen dan kunnen we daarover adviseren. Indien u interesse heeft in de hobby sterrenkunde geven graag uitleg over onze vereniging, de activiteiten en de lezingen.

Bij helder weer kan er later op de avond naar de sterren en planeten gekeken worden met de telescopen en met onze sterrenwacht. Toegang is gratis. Adres: Matenaweg 1, 3356 LS Papendrecht. Tijdstip: 20:00 uur, zaal open 19:30.

Tags: